Σάββατο, 4 Φεβρουαρίου 2012

Ευεξία , πως να επιταχύνετε τον μεταβολισμό σας.

Βασικός μεταβολισμός είναι ο αριθμός των θερμίδων που χρειάζεται ο ανθρώπινος οργανισμός , σε κατάσταση ηρεμίας για ένα 24ωρο , ώστε να διατηρηθεί στην ζωή και να εκτελέσει βασικές διεργασίες ( π.χ της αναπνοής, χτύπος καρδιάς, κυτταρικές λειτουργίες ). Ο βασικός μεταβολισμός αντιπροσωπεύει το 75% των ημερήσιων θερμιδικών αναγκών .
 Από σήμερα λοιπόν και σε συνεργασία από το κατάστημα mastihashop του Βόλου (Κ.Καρτάλη 101, τηλ: 2421022557 ) και το ιατρικό περιοδικό ευεξία και διατροφή , θα παρουσιάζουμε ενδιαφέροντα άρθρα σχετικά με την υγεία μας και την καλυτέρευση της ποιότητας της ζωής μας .

Ο βασικός μεταβολισμός επηρεάζεται από τους παρακάτω παράγοντες :
1. Ηλικία : Με την αύξηση των χρόνων ηλικίας , μειώνεται ο μεταβολικός ρυθμός .
2. Ύψος : Όσο μεγαλύτερη είναι η επιφάνεια του ανθρώπινου σώματος, τόσο περισσότερες ενεργειακές ανάγκες έχει, άρα και πιο αυξημένο μεταβολισμό.
3. Μυική μάζα : Όσο περισσότερη μυική μάζα υπάρχει σε ένα οργανισμό, τόσο περισσότερες καύσεις είναι σε θέση να κάνει.
4. Φύλλο : Οι γυναίκες έχουν περισσότερο λιπώδη ιστό.
5. Φυσική δραστηριότητα : Όταν ο ανθρώπινος οργανισμός γυμνάζεται, διατηρεί σε καλά επίπεδα τη μυική του μάζα ή την αυξάνει, κάτι που έχει άμεσο αντίκτυπο στην αύξηση του βασικού μεταβολισμού.
6. Συχνότητα γευμάτων : Με την τροφή , ο μεταβολισμός ενεργοποιείται , γιατί έτσι καίγονται θερμίδες κατά την διάρκεια της πέψης.
7. Ποσοστό λίπους : Όσο πιο αυξημένο είναι το ποσοστό λίπους , τόσο πιο μειωμένος είναι και ο βασικός μεταβολισμός. 

Μπορούμε άραγε να αυξήσουμε τον μεταβολισμό μας ???? Η απάντηση είναι ΝΑΙ !!!

Εφόσον υπάρχουν παράγοντες που επιρεάζουν τον μεταβολισμό, υπάρχουν και τρόποι για να τον αυξήσουμε...Ας δούμε λοιπόν πως μπορούμε να τον επιτύχουμε :

Γυμναστείτε: Αυξήστε την φυσική σας δραστηριότητα, κάνοντας αερόβια άσκηση (ποδήλατο, διάδρομο, αερόμπικ) 3 με 4 φορές την εβδομάδα. Έτσι βοηθάτε τον οργανισμό σας να κάψει λίπος, αυξάνετε την μυϊκή σας μάζα και κατ΄ επέκταση , ενισχύεται τον μεταβολισμό σας. 
Αυξήστε την καθημερινή σας δραστηριότητα : Πέραν από την συστηματική γυμναστική, είναι προσθετικό και πολύ καλό ο οργανισμός σας να βρίσκεται σε εγρήγορση . Ανεβείτε σκάλες αντί να πάρετε το ασανσέρ, πηγαίνετε στην δουλεία σας με τα πόδια ή με τα μέσα μαζικής μεταφοράς , αντί να χρησιμοποιείτε αυτοκίνητο. 
(συνεχίζεται.....)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...